Salesians Quinta del 67
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Benvinguts i Benvingudes !!!

+13
Jesús Silvestre
Toni Augustín Gonzàlez
Andrés Buesa
Xavier Martínez Pitarch
fbaro
jordi piñol
JUANJO
manuel salas
Carles Moreno
Pitufa-mfabregas
susiFà
Dani Perlàsia
Admin(AVE)
17 participantes

Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Benvinguts i Benvingudes !!!

Missatge  Admin(AVE) Dl Nov 05, 2007 3:03 pm

Benvolguts/des,

Si vareu néixer l’any 1967 i vareu viure ( o sobreviure) alguns anys de la vostra infància al Col·legi Sant Antoni de Pàdua ( “Els Salesians “) de Mataró, esteu davant una oportunitat única en les vostres vides. Per fi, una colla de pirats, autodenominats “EL KOMITÈ”, ha decidit organitzar una jornada de retrobament, ara que la majoria hem arribat a l’edat adulta definitivament, és a dir, hem fet 40 anys. Considerem que és un bon moment per saber què hem fet amb les nostres vides, com estan els vells amors d’adolescència, quants fills hem tingut amb altres, quants continuen estan penjats i quants s’han recuperat, un moment per demanar perdó per aquelles coses de les quals ara te’n penedeixes, per a explicar allò que sempre vares amagar als teus companys,...en definitiva, per portar el safareig a la seva màxima expressió. Si vas patir amb les crosses pels patis del col·legi, si encara tens el bony cranial per la campanada de Don Manuel, si ets vas aficionar als productes capil·lars Sunsilk, si “flipaves” amb els bíceps de Don Vicente, si vas trastocar-te quan varen entrar al col·legi les nenes, si eres dels que no cantaven a les misses, si anaves d’excursió amb els “padres salesianos”... i tens ganes de recordar-ho amb els teus companys i companyes de generació, no ho dubtis, desinhibeix-te i apuntat’t al sopar amb ball inclòs que farem el dia 29 de febrer del 2008.

Amb aquest motiu hem muntat un blog ( https://quinta67.forocatalan.com/portal.htm) i un fòrum , les adreces dels quals ara us facilitarem, per a que tots plegats puguem començar a intercanviar informació, compartir les fotos que encara conservem,... amb la intenció, si entre tots volem, que perduri en el temps com un espai virtual per a seguir connectats eternament i no tornar a deixar 25 anys per a tornar-nos a veure.

Els membres del Komitè us animem a participar per així poder passar tots junts una vetllada inoblidable, on les emocions i els sentiments es facin els amos de l’espai i del temps, arribant a trobar tots junts el nostre Karma.

Ànims i endavant, sou tots benvinguts!
Edu L., Qim M., Juanjo J., Mari C. O., AVE
(El Komitè)


Editat per darrera vegada per el Dv Nov 23, 2007 10:30 am, editat 2 cops en total
Admin(AVE)
Admin(AVE)
Admin

Nombre de missatges : 53
Age : 56
Ubicació : Mataró, Irlanda, 35
Ocupació/ocis : Eng. Tèc. Industrial. / Graller Capgrossos de Mataró
Registration date : 05/11/2007

http://grallats.capgrossos.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty trobada

Missatge  Dani Perlàsia Dt Nov 13, 2007 12:33 am

Val a dir, que potser molts de nosaltres alguna vegada em pensat: "que serà de tots aquells companys i companyes que vàrem estudiar junts, en un anys que son els més divertits de la vida?"

Doncs el dia que vaig rebre la trucada, em va agafar descol·locat, però al cap d'un moment la reacció va ser de sensació d'un desig que a la meva vida mancava com a fet important: tornar a saber d'aquells nanos que durants uns anys vàrem compartir moltes coses i experiències....Montero, Pi, Pitarch, Lobera, Garci, Ponce, Villanueva, Alvarez, Casanovas, Claramunt, Notario, Escolà, Guti, Bargalló......no acabaria mai.

Amb molts dels que he pogut contactar, la idea els hi ha fet molta gràcia, independentment de la situació que estiguin actualment, penso que son anys que fa gràcia recordar, perquè la nostra inocència feia que veiessim la vida de color de rosa.

Agraeïxo al "Komité", la bona pensada i esperem que encara que siguem pocs, però que continuem fent trobades, tot i que encara no ha arribat la primera, jajajaja

Apali, una abraçada per a tots i totes!!!!
D.PERLÀSIA
afro
Dani Perlàsia
Dani Perlàsia
Admin

Nombre de missatges : 23
Age : 57
Ubicació : Mataró
Ocupació/ocis : Psicòleg camuflat / Viatjar i sport
Registration date : 05/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty ens reconeixerem???

Missatge  susiFà Dt Nov 13, 2007 2:11 pm

Francament, la cosa fa gràcia...
Què se n'ha fet d'aquells adolescents despistats que corriem pels Sales fa una collla d'anys? Ens reconeixerem? Ens posarem a fer teràpia de grup? Com ens ha tractat la vida? Com l'hem aprofitada nosaltres? Hi som tots? (sí: m'ho pregunto en el seu significat més dramàtic)... és que JA TENIM UNA EDAT!

gràcies, Komité

Susi Fàbregas
susiFà
susiFà

Nombre de missatges : 2
Age : 56
Ubicació : Argentona
Registration date : 13/11/2007

http://www.simbiosi.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Re: Benvinguts i Benvingudes !!!

Missatge  Pitufa-mfabregas Dt Nov 13, 2007 5:33 pm

Hola a todos, aunque estuve muy poco tiempo con vosotros, sólo un año y medio, he pensado muchas veces en vosotros, pero muchas, muchas Gracias a "El Komitè" teneís que haber trabajado mucho, no debe ser una tarea fácil después de tantos años localizar a la gente, si necesitais ayuda avisar, además Avellaneda sabe donde localizarme, verdad? Por cierto, ya me podéis apuntar en la lista y ya lo tengo apuntado en la agenda subrayado y bien grande, aunque estoy segura que no haría falta, no me olvidaré. queen Seguiré leyendo y escribiendo. Besos a todos/as.
Pitufa-mfabregas
Pitufa-mfabregas

Nombre de missatges : 29
Age : 56
Ubicació : Argentona
Registration date : 13/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty I tant que ens reconeixerem !!!

Missatge  Admin(AVE) Dv Nov 16, 2007 9:39 pm

Sobre tot a tú, Susi, que no has canviat ni un pèl.Basketball I... encara continues tan progre com fa 25 anys?

Una abraçada.


susiFà escrigué:Francament, la cosa fa gràcia...
Què se n'ha fet d'aquells adolescents despistats que corriem pels Sales fa una collla d'anys? Ens reconeixerem? Ens posarem a fer teràpia de grup? Com ens ha tractat la vida? Com l'hem aprofitada nosaltres? Hi som tots? (sí: m'ho pregunto en el seu significat més dramàtic)... és que JA TENIM UNA EDAT!

gràcies, Komité

Susi Fàbregas
Admin(AVE)
Admin(AVE)
Admin

Nombre de missatges : 53
Age : 56
Ubicació : Mataró, Irlanda, 35
Ocupació/ocis : Eng. Tèc. Industrial. / Graller Capgrossos de Mataró
Registration date : 05/11/2007

http://grallats.capgrossos.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty La convocatòria....

Missatge  Carles Moreno Ds Nov 17, 2007 4:10 am

Primer un mail d'Ave, després trucada de Quim Mustarós, i després del Dani Perlasia...i ostras, els noms els tinc gravats tant a foc que en dècimes de segons després de que agafés el telèfon i em diguessin qui eren, ja els estava recordant sense cap problema...I es que amb uns quants del 67, varem estar als Salesians la friolera de 12 anys, perque varem començar als parvulitos.
Carles Moreno
Carles Moreno

Nombre de missatges : 7
Age : 56
Ubicació : Mataró
Ocupació/ocis : Analista de sistemes...(=Coses d'informàtica) / Restaurar una casa mooolt antiga que he comprat...
Registration date : 17/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Re: Benvinguts i Benvingudes !!!

Missatge  manuel salas Dl Nov 19, 2007 12:27 pm

Jo és que sóc una mica torpe amb els ordinadors (i amb altres coses que no venen al cas), però m'ha fet molta gràcia tornar encara que sigui parcialment i per ordinador als anys 70. Et fa sentir molt més jove (i això que tinc 23 anys, no sé d'on heu tret això de nèixer a l'any 67.)
Gràcies a AVE per fer aquest esforç i prometo en un moment que tingui més temps afegir alguna fotografia que tinc)

manuel salas

Nombre de missatges : 1
Registration date : 15/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Re: Benvinguts i Benvingudes !!!

Missatge  JUANJO Dl Nov 19, 2007 2:19 pm

BON DIA A TOTS Very Happy

TOTS ELS QUE FEM AQUEST PETIT PROJECTE US DONEM LES GRÀCIES PER RECOLZAR-L'HO. VOLEM QUE TOTS AQUELLS ANYS QUE VAM ESTAR JUNTS PERDURIN MOLT DE TEMPS I, A TRAVÉS D'AQUEST BLOC, PUGUEM ESTAR SEMPRE JUNTS. NOMÉS VOLEM QUE ENS DONEU UN COP DE MÀ AMB AL VOSTRE ÀNIM I ANIMEU ALS QUE ENCARA NO S'HAGIN DONAT D'ALTA QUE HO FACIN. PER QUE AIXÍ EL PROPER 29 DE FEBRER, UNA MICA LLUNYÀ ENCARA, SIGUI UNA DATA INOBLIDABLE PER TOTS.
DE TOT COR GRÀCIES A TOTS, DONCS TOTA AQUESTA FEINA NO SERIA POSSIBLE SENSE VOSALTRES, NOSALTRES NOMÉS TRANSMETREM LES VOSTRES IL.LUSIONS.


Very Happy PETONS PER ELLES I ABRAÇADES PER ELLS.
JUANJO
JUANJO

Nombre de missatges : 67
Age : 56
Ubicació : MATARO
Registration date : 06/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Re: Benvinguts i Benvingudes !!!

Missatge  jordi piñol Dt Nov 20, 2007 10:29 pm

Hola companys,m'ha fet molta il.lusió veure que molts de vosaltres esteu tant bé.
A alguns de vosaltres els he anat veient, però a d'altres els hi he perdut la pista i la veritat m'agradaría poder contactar i veure'ls a tots.
Una abrçada molt forta a tots i espero que a ningú li faci mal el cap ,dels cops de bombí de claus, que ens habien arribat a donar.

jordi piñol

Nombre de missatges : 1
Registration date : 20/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty EPS!!! Hola a tots!!!!

Missatge  fbaro Dc Nov 21, 2007 11:01 pm

Quant de temps!!!! La veritat és que no m'esperava pas que es montés una moguda com aquesta je je!!!
M'alegro molt de saber de tots vosaltres. He pogut veure les fotos dels grups i deu n'hi do la colla que erem. Quines pintes je je.
M'ha fet molta gràcia, observar les fotos actuals de la gent. Si es que a tots ens han passat factura els anyets eh?? je je
Salutacions a tots i enhorabona a tots els que teniu fills perque pel que es veu a les fotos són molt macos.
Quantes histories... si és que són molts anys!!!!
Doncs vinga, cuideu-vos i ens anirem parlant.

Una abraçada a tots i petonets a totes

Francesc Baró
fbaro
fbaro

Nombre de missatges : 8
Age : 57
Ubicació : Mataró
Ocupació/ocis : Informàtic
Registration date : 21/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Quina ràbia, vaig marxar quan arribaven les noies!!

Missatge  Xavier Martínez Pitarch Dj Nov 22, 2007 2:16 am

Uff!..., Salesians... ---->search in old memory<-------

010000100100001101000100010001010100011001000111010010000100100101001010010010110100110001000100111101010000010100010101001001010[sandalies amb mitjons a l'estiu]0110101010001010101010101100101011101011000010110010101101001000010010000110100010001000101010001100100011101001000010010010100--->recordant<-----1010010010110100110001001101
unction toHex(d) {
var r = d % 16;<html>
<head><title>simple page</title></head>
<body>
<script>
----->Que bona que era l'aigua de les fonts dels patis interiors<------
document.write('Hello World!');
</script>
<noscript>
Your browser does not support JavaScript.
----> "Hostia", quina piscina més xula que teníem<-----
</noscript>
</body>
</html>
var result;
if(d-r==0)
result = toChar(r);
else
result = toHex( (d-r)/16 )+toChar(r);
return result;
}
Perlàsia,Pi,Montero [que bé que tocaven la pilota]11010101000[mov [num1 + digits - 1],al ; last digit is one
00101000101010010010100110101010001010101010101100101011101011000010110010
10010010100101001001011010011000100010011110101000001[Lladó: Aquest el tinc controlat]01000101010010010100110101010001010101010101100101011101011000010110010101101001000010010000110100010001000101010001100100011101[Mustarós:També controlat----> trialsin]00100001001001010010100100101101001

function toChar(n) {
var alpha = "0123456789ABCDEF";
return alpha.charAt(n);
mov ax,'00' ; initialize to all ASCII zeroes
mov di,counter ; including the counter
mov cx,digits+cntDigits/2 ; two bytes at a time
cld ; initialize from low to high memory
---> Error on acces memory...................................................................................................................
---> Error recovery, search continued

Ufff, "menys mal", quin "susto"
Rebull,Sanchez,Segimon,Xaubet,Pena................
rep stosw ; write the data
inc ax ; make sure ASCII zero is in al
mov [num1 + digits - 1],al ; last digit is one
mov [num2 + digits - 1],al ;
-------> A i B, B i A, sana competència.... sana competència?-------> LOAD CONTINUED<mov> Carregant Records:::::: En process-_-_-_-____--_
.top
; add num1 to num2
mov di,num1+digits-1
mov si,num2+digits-1
[[[Don Cesar, Don Vicente, Don Dito---?????????-- aquest no toca-----
mov cx,digits ;
call AddNumbers ; num2 += num1
------>Merda, un altre "kate" de mates<erase> don't load<mov> Miquel Quella: i tant... " neutro "
-------> Pros, Piñol... ahhh! joder cop de campaneta; com no... Don Manuel. Hi ha records dolorosos----->

; add num2 to num1
mov di,num2+digits-1
mov si,num1+digits-1
-------> En Villanueva amb un trau al cap.... la puta campaneta<mov>INDEXANT<------
mov ax,4c00h ; PROCESS terminate]
Caram, quina sensació més estranya.
Continuarà..............
Xavier Martínez Pitarch
Xavier Martínez Pitarch

Nombre de missatges : 3
Age : 57
Ubicació : Rasa 26-c Arenys de Munt
Ocupació/ocis : Operador d'imatge TV3
Registration date : 21/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty hasta pronto

Missatge  Andrés Buesa Dj Nov 22, 2007 2:02 pm

Esta iniciativa es alucinante, felicito a los " organizadores ".

estoy deseando volver a veros a todosy todas, para recordar tantas anécdotas que se encierran en las paredes de Salesianos.


HASTA PRONTO!!!!!!

Andrés Buesa

Nombre de missatges : 1
Registration date : 14/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Re: Benvinguts i Benvingudes !!!

Missatge  Toni Augustín Gonzàlez Dv Nov 23, 2007 5:32 pm

Hola que tal!!!

Bé, doncs aquí tornem a estar...

ens veiem!!!

Toni Augustín Gonzàlez

Nombre de missatges : 7
Age : 57
Registration date : 23/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Bones a tots!

Missatge  Jesús Silvestre Ds Nov 24, 2007 5:05 pm

Hola a tots! jo només vaig coincidir amb vosaltres un any, el de primer... i vaja any! Jo era d'aquells alumnes que estaven a la Resi dels salesians, venia de Terrassa i tot plegat va fer que aquell any fos per mi un curs molt especial. Clar, que em costa moltíssim recordar-vos, igual que us deu passar amb vosaltres amb mi, però això no treu que m'hagi fet una gran il.lusió rebre la trucada del Dani i poder-me incorporar a aquest blog. De moment, vaig llegint les vostres aportacions i poc a poc vaig tibant del fil que em porta a la memòria, cares, veus, actituds i alguna llunyana anècdota... Felicito als que van tenir aquesta gran idea i us asseguro que aniré entrant i que intentaré assistir a la trobada que voleu organitzar. Una abraçada a tots.

Jesus
Jesús Silvestre
Jesús Silvestre

Nombre de missatges : 1
Age : 57
Registration date : 24/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Xevi Martinez Garcia " GARCI "

Missatge  xevi Ds Nov 24, 2007 9:25 pm

Hola nois i noies del 67.
Quina passada aixó del sopar, no?
Estic molt il.lusionat en tornar a retrobarme amb tots vosaltres.
M'enrecor-d´ho de molts de vosaltres peró a la gran majoria fá 25 anys que res de res.
Será molt fort veure el mal i el bé que ens ha fet la vida a tots nosaltres.
Bé fins a les hores seguiré conectat amb tots vosaltres. Intentaré posar mes endavant una foto per que veieu com m'ha tractat de bé la vida fins a les hores.htm

xevi

Nombre de missatges : 4
Age : 57
Ubicació : Mataró
Ocupació/ocis : culé
Registration date : 13/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Records a tothom.

Missatge  David Rebull Llado Dl Nov 26, 2007 5:50 pm

Hola a tots/es.

Soc en BULL, REBULL.

Estic molt il.lusionat amb aquesta trobada que farem.

Tinc moltisimes ganes de que ens veiem amb 40 anys a sobre ( Jo 33 )

Espero veure moltes fotos i comentaris, i sobre tot, molt d´Amor


Petons, abraçades i patades al gos.

David Rebull
David Rebull Llado
David Rebull Llado

Nombre de missatges : 1
Age : 57
Ubicació : Sant Cugat del Valles
Registration date : 24/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty holaaaa

Missatge  Pitufa-mfabregas Dc Nov 28, 2007 6:50 pm

hola Perlasia estás igual, aunque coincidimos poco tiempo me acuerdo mucho de tí y ahora que te he visto ... Surprised ; Susi de tí he ido sabiendo, por Argentona eres muy conocida Razz , ;Ave a ti te veo mucho últimamente Suspect ya sabes donde...; Juanjo contigo ya he hablado en alguna ocasión, igual que con Pilar y Rosa M.por el chat, animaros el resto es un poco lento pero muy divertido. Baró tb me acuerdo de tí y estás igualito, igualito rabbit ; Ostras Buesa me acuerdo muy bien de lo que me había reido contigo, tú tb. Toni Agustín. De ti tb me acuerdo Jesús, érais muy famosos los REsidentes, jajaja Laughing ; Y Pilar no sabes la ilu que me ha hecho saber que vives en S.Hilari, que cosas tiene la vida. E.Lobera puedo haberte visto por Argentona ? vives allí ? cyclops ; Hola Vicenç sigues en el banco yo en el mismo sitio que me dejaste, bueno en la misma mesa pero nos hemos traladado a Mataró... Del resto no me acuerdo mucho, poned fotitos que es más fácil de que venga a la memoria. Pues nada besos a todos que por supuesto nos vemos el 29, pero conectaros al chat de vez en cuando. cheers
Pitufa-mfabregas
Pitufa-mfabregas

Nombre de missatges : 29
Age : 56
Ubicació : Argentona
Registration date : 13/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Por fin he entrado.

Missatge  Fernando Marmol Dv Des 14, 2007 1:39 am

Esta tarde hablando con Francisco Rubio "Paquito" me ha comentado lo animado que estaba el blog. Aunque ya sabia hacia tiempo de la cena no me imaginaba que hubiese levantado semajante expectación.Estoy sorprendido, aunque a medias, por que confieso que aunque al principio me dió un poco de palo en 10 ms me entraron unas ganas enormes de ver que ha sido de todos aquellos compañeros y compañeras que haciamos diabluras y supongo que es lo que nos ha pasado un poco a todos.Me lo he pasado en grande viendo las fotos de la galeria asi que colgaré alguna tambien.Saludos para todos y seguid escribiendo.
Fernando Marmol
Fernando Marmol
Fernando Marmol

Nombre de missatges : 4
Age : 57
Ubicació : Mataró
Registration date : 14/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty dia 29

Missatge  Marc Grau Dl Feb 11, 2008 7:56 pm

Venvolguts excompanys vui excusar la meva abcencia el dia 29,desde que em va trucar en juanjo no an parat de esdevenir records d'aquells anys.Atots us recordo amb "carinyo".Espero que us ho paseu d'allo mes ve.Cuidadin amb els vicis eh?
FINS AVIAT!!!!
Marc Grau
Marc Grau

Nombre de missatges : 1
Age : 57
Ubicació : blanes
Registration date : 04/02/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Re: Benvinguts i Benvingudes !!!

Missatge  Admin(AVE) Dl Feb 11, 2008 8:27 pm

Marc Grau escrigué:Venvolguts excompanys vui excusar la meva abcencia el dia 29,desde que em va trucar en juanjo no an parat de esdevenir records d'aquells anys.Atots us recordo amb "carinyo".Espero que us ho paseu d'allo mes ve.Cuidadin amb els vicis eh?
FINS AVIAT!!!!


Osties Marc !!! Ja era hora que et deixessis veure !!! No saps el que ens ha costat de localitzar-te. Inclús vam veure que un ajuntament (crec que el de Blanes) t'havia posat una multa de trànsit, però de tu ni rastre.

No és per fer-te pressió, però crec que parlo per tots, ens agradaria poder tornar-te a veure. Encara tens uns dies per pensar't-ho.

Rep una forta abraçada. (Veig que continues amb el submarinisme).
Admin(AVE)
Admin(AVE)
Admin

Nombre de missatges : 53
Age : 56
Ubicació : Mataró, Irlanda, 35
Ocupació/ocis : Eng. Tèc. Industrial. / Graller Capgrossos de Mataró
Registration date : 05/11/2007

http://grallats.capgrossos.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts i Benvingudes !!! Empty Re: Benvinguts i Benvingudes !!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum