Salesians Quinta del 67
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

EIIIIIII!!!!! QUE NO DECAIGUI LA FESTA!!!!!

2 participantes

Ir abajo

EIIIIIII!!!!! QUE NO DECAIGUI LA FESTA!!!!! Empty EIIIIIII!!!!! QUE NO DECAIGUI LA FESTA!!!!!

Missatge  Dani Perlàsia Dv Oct 10, 2008 9:28 am

Sembla ser que la euforia del principi ha anat a menys...és normal. La gent tenim moltes coses a fer, poc temps i el que va ser un sopar i una trobada per emmarcar, poc a poc, a quedat en el record i sols ens queda pensar si hi haurà ganes de repetir i quan. Penso que el blog es una bona pensada, donat que és una forma d'expressar el que pensem al respecte, i per aportar noves idees o fins i tot anècdotes que estiguin relacionades amb tots nosaltres.

Jo he de dir, que arrel de la trobada, ara quan vinc per Mataró i em trobo a algú del Salessians, tenim més a dir-nos i el temps que ens dediquem es bastant més que el de abans de la trobada. En el meu cas he d'agraïr que arrel del sopar, tot i que la conversa pugui ser curta, però és conversa, ja que abans era: ai! adeu! tot be? perfecte a reveure que m'esperen!!


Això és el que jo penso.

També diré que no ha de decaure i que en un temps no molt llunyà poguem tornar a trobar-nos i explicar de nou com em viscut els darrers anys.

De totes maneres, estic per aqui, jejeje
DAni el Trapella
Dani Perlàsia
Dani Perlàsia
Admin

Nombre de missatges : 23
Age : 57
Ubicació : Mataró
Ocupació/ocis : Psicòleg camuflat / Viatjar i sport
Registration date : 05/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

EIIIIIII!!!!! QUE NO DECAIGUI LA FESTA!!!!! Empty BON ANY A TOTHOM

Missatge  JUANJO Dj Gen 08, 2009 5:05 pm

Estic d´acord amb Dani, aixó ha sigut el principi d´una nova etapa, i tenim que fer que aixó es mantingui al menys fins al 2012, que será novament la gran trobada, convido a tothom a tornar al xat i a escriure tot alló que vulgui,

Gràcies a tots, doncs tots sous fantastics i en vau fer tornar a una etapa molt feliç de la meva vida que no vui oblidar mai.

Petons per elles i abraçades per vosaltres
JUANJO
JUANJO

Nombre de missatges : 67
Age : 56
Ubicació : MATARO
Registration date : 06/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum