Salesians Quinta del 67
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

TOT UN EXIT!!!!!

+8
xevi martinez garcia
Fernando Marmol
Pitufa-mfabregas
Tferron
Montserrat Roca Estrems
Vicenç Císcar
quimusta
Dani Perlàsia
12 participantes

Ir abajo

Repetirieu l'experiencia??

TOT UN EXIT!!!!! Vote_lcap100%TOT UN EXIT!!!!! Vote_rcap 100% 
[ 30 ]
TOT UN EXIT!!!!! Vote_lcap0%TOT UN EXIT!!!!! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Vots Totals : 30
 
 
Sondeo cerrado

TOT UN EXIT!!!!! Empty TOT UN EXIT!!!!!

Missatge  Dani Perlàsia Ds Mar 01, 2008 12:52 pm

Bé, ja se que és molt aviat pels que vàrem anar al sopar, però els que tenim un horari establert, costa de canviar-lo, tot i que la migdiada avui no me la traurà ningú, jajaja

Recapitulant, he de reconeixer que abans i al començament del retrobament amb els companys d'escola, tenia una sensació de barreja entre il.lusió i nervis. I de seguida que vaig començar a saludar a la gent i a parlar aquesta sensació es va anar transformant amb un estat de alegria i de satisfacció.

Ha estat una molt bona idea, i crec que en conjunt ha valgut molt la pena, em va agradar moltíssim veure i saber de amics i amigues de petits.

Potser a algú em va costar saber qui era, però diria que em va passar sols amb dues persones, la resta, erem iguals iguals pero amb 40-41 anyets, impressionant.

De totes maneres he de reconeixer que vaig marxar amb un regust d'haver-me faltat temps per dedicar a tothom, però també es cert que era un constant anar i venir, de parlar amb uns, amb altres i es clar, no tens temps per tot, som molts anys i moltes coses a explicar i molta gent amb qui parlar i amb una nit tampoc dona per a tant, i menys quant un esta flipant de veure gent que des de fa temps volies saber d'ells i que no sabies res de res.

Agraïr al Komité la bona pensada, i si la cosa continua, perfecte, i si no, realment m'alegro d'haver format part de la trobada de la quinta del 67.

Una salutació i abraçada per a tots la gent que va venir. Tots sou molt collonuts i collonudes!!!

Fins la propera
Apali afro

Dani


Editat per darrera vegada per Dani Perlàsia el Dt Mar 04, 2008 12:51 am, editat 1 cop en total
Dani Perlàsia
Dani Perlàsia
Admin

Nombre de missatges : 23
Age : 57
Ubicació : Mataró
Ocupació/ocis : Psicòleg camuflat / Viatjar i sport
Registration date : 05/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty Re: TOT UN EXIT!!!!!

Missatge  quimusta Dg Mar 02, 2008 12:18 am

Dani Perlàsia escrigué:Bé, ja se que és molt aviat pels que vàrem anar al sopar, però els que tenim un horari establert, costa de canviar-lo, tot i que la migdiada avui no me la traurà ningú, jajaja

Recapitulant, he de reconeixer que abans i al començament del retrobament amb els companys d'escola, tenia una sensació de barreja entre il.lusió i nervis. I de seguida que vaig començar a saludar a la gent i a parlar aquesta sensació es va anar transformant amb un estat de alegria i de satisfacció.

Ha estat una molt bona idea, i crec que en conjunt ha valgut molt la pena, em va agradar moltíssim veure i saber de amics i amigues de petits.

Potser a algú em va costar saber qui era, però diria que em va passar sols amb dues persones, la resta, erem iguals iguals pero amb 40-41 anyets, impressionant.

De totes maneres he de reconeixer que vaig marxar amb un regust d'haver-me faltat temps per dedicar a tothom, però també es cert que era un constant anar i venir, de parlar amb uns, amb altres i es clar, no tens temps per tot, som molts anys i moltes coses a explicar i molta gent amb qui parlar i amb una nit tampoc dona per a tant, i menys quant un esta flipant de veure gent que des de fa temps volies saber d'ells i que no sabies res de res.

Agraïr al Komité la bona pensada, i si la cosa continua, perfecte, i si no, realment m'alegro d'haver format part de la trobada de la quinta del 67.

Una salutació i abraçada per a tots la gent que va venir. Tots sou molt collonuts i collonudes!!!

Fins la propera
Apali afro

Dani

Estic d'acord, després de tants anys i tenint en compte que son dels mes intensos en la vida d'un individuu, és difícil tenir la sensació d'haver abastat tot el que un voldria, però com molt bé ha reflectit la Rosa Mª Solé en un altra fil, el valor d'aquesta trobada va ser haver-nos reunit i gaudir de la satisfacció del retrobament sense mes. Aquest forum és el que a mes de facilitar el vincle pot anar donant peu a saber els uns dels altres...ja es veurà

rosa Mª Solé escrigué:
M'alegro d'haver gaudit d'aquesta catàrsi general de felicitat! En el retrobament d'ahir es"respirava" satisfacció i alegria.
Potser no vàrem tenir temps d'explicar massa coses però les sensacions personals van anar més enllà de les paraules. M'alegro d'haver compartit amb vosaltres aquest retrobament.
Una abraçada a tothom!! :

Rosa Mª
quimusta
quimusta

Nombre de missatges : 5
Age : 56
Ubicació : Argentona sur mer
Registration date : 21/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty trobada del 29

Missatge  Vicenç Císcar Dg Mar 02, 2008 2:02 am

Estic d'acord amb tots vosaltres, la organització va ser perfecte i en el ambient es respirava una gran satisfacció.

Esperem que la propera no tardi tants anys....

Vicenç Císcar

Nombre de missatges : 5
Age : 56
Ubicació : Sant Andreu de Llavaneres
Registration date : 12/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty Re: TOT UN EXIT!!!!!

Missatge  Montserrat Roca Estrems Dg Mar 02, 2008 1:28 pm

Gracies Komite per una vetllada tant fantàstica i especial.Estic d'acord amb en Dani en que va faltar temps per parlar amb tothom però va ser genial veure que tots-es esteu tant fantàstics.Tornar enrere en el temps per unes hores va ser un autèntic luxe.Es evident que tots tenim molta feina però espero que l'esforç de tota la gent que ha fet possible tota aquesta moguda no quedi en una sola nit i ens permeti de continuar en contacte i organitzar entre tots properes trobades.Un petó.

Montserrat Roca Estrems

Nombre de missatges : 4
Age : 57
Ubicació : Argentona
Registration date : 21/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty Encara estic "flipant"

Missatge  Tferron Dg Mar 02, 2008 6:33 pm

M'afegeixo als agraïments al KOMITE per el "curro" que ha implicat tot plegat.

Gracies per tot a tots i especialment en Juanjo per el "boli" :-) ( i per perseguir-me i localitzar-me ).

fa dos dies i encara em repeteix com l'all. Vaig recordant anecdotes que vag revire durant la nit.

No dubteu que a la propera m'hi apunto altre cop, i si cal donar un cop de ma, també.

A la propera hem d'organitzar un campionat de "futbolin" amb gargall al manec inclòs, i un altre de "pichi".

Una abraçada a tots plegats.

Tferron

Nombre de missatges : 4
Age : 56
Ubicació : Arenys de Mar
Registration date : 13/11/2007

http://www.creat.cat

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty gracias a todos

Missatge  Pitufa-mfabregas Dg Mar 02, 2008 8:43 pm

La verdad todavía no me acabo de creer que todo saliera tan bien, me lo pasé genial, hacía tiempo que no me reían tanto. Gracias al KOmité por dejarme participar con ellos, aunque ya fue al final, ellos fueron los que se llevaron el mayor curro, solo tengo palabras de agradecimiento de lo que he llegado a disfrutar, aunque tengo un poquito de miedo que este buen rollo se acabe, espero y deseo que no, por lo menos por mi parte. Gracias a los del xat, me he reido mucho. Gracias a la cabeza pensante y a todos los ayudantes y gracias a todos los que estuvimos a la trobada, a los que no pudieron venir que esperamos que cuando se repita podamos vernos, a los que no quisieron venir, QUE NO SABEN LO QUE SE PERDIERON. La verdad solo estuve 1 año y medio, siempre he pensado que tenía que haberme esforzado un poco más, ahora estoy segura que me per´dí un año y medio más de buena compañía... bueno dejo la nostalgia. Me ha encantado encontrarme con todos, con algunos no nos conocíamos, con otros me ha hecho verdadera ilusión (Toni A., Culebras, Buesa.... y muchos más, que nadie se enfade), la verdad parecía que el tiempo no había pasado. GRACIAS A TODOS /AS, UN DESEO : QUE ESTO NO ACABE AQUÍ.

EL LUNES NOS VEMOS EN EL CHAT. BESOS PARA TODOS. flower
Pitufa-mfabregas
Pitufa-mfabregas

Nombre de missatges : 29
Age : 56
Ubicació : Argentona
Registration date : 13/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty Re: TOT UN EXIT!!!!!

Missatge  Fernando Marmol Dg Mar 02, 2008 9:47 pm

Hola a tots i totes,
Completament d'acord amb els comentaris, dificilment la trobada podria haver sortit míllor, jo diria que la paraula és insuperable. A l'excel.lent tasca del Komité es van afegir les ganes de la gent per disfrutar la festa amb un "bon rollo" dificilment previsible i tot i que alguna en va titllar de "cotilla" crec que el que tocava era ser tafaner. Després de tanta festa estic com l'anunci de la coca-cola i vaig pel meu segon dia de recuperació.
Felicitats a tots i si es fa una propera tampoc penso perdreme-la.

Petons per elles ,abraçades per a ells.

PD: companys de xat , seguim dilluns (i si algu més s'anima serà ben rebut)
Fernando Marmol
Fernando Marmol

Nombre de missatges : 4
Age : 57
Ubicació : Mataró
Registration date : 14/12/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty tot es satisfacció

Missatge  xevi martinez garcia Dl Mar 03, 2008 10:59 am

Estic molt content de formar part de la quinta del 67.
Tot va anar de fabula.
Un 10 per l´organització.
Personalment, vaig tornar enrera en el temps i vaig poder gaudir de tots vosaltres.
´Si deu vol, a la propera jo dels primers`

xevi martinez garcia

Nombre de missatges : 6
Age : 57
Registration date : 26/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty Que curt!!!

Missatge  Carles Ruiz Dl Mar 03, 2008 12:40 pm

Estic d'acord amb tots els comentaris anteriors.
No me'n vaig adonar i ja estava marxant, amb la sensació que no havia ni començat.

Moltes gràcies als que heu tingut la pensada ... i la feinada d'organitzar-ho tot tan bé.

Moltíssimes gràcies!!!!

Carles Ruiz

Nombre de missatges : 6
Age : 56
Registration date : 13/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty iniciativa de Fede

Missatge  Pitufa-mfabregas Dl Mar 03, 2008 1:02 pm

me parece estupendo la iniciativa de Fede, con algunos hicimos la coña de montar otra para los 50, pero yo no podré esperar, está bien lo de encontrarnos cada 29 de febrero o sea cada año, aunque tampoco sé si podré esperar tanto.
Pitufa-mfabregas
Pitufa-mfabregas

Nombre de missatges : 29
Age : 56
Ubicació : Argentona
Registration date : 13/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty QUIN DIVENDRES!!!

Missatge  Toni Augustín Gonzàlez Dl Mar 03, 2008 1:07 pm

hola a tothom!!!
només una cosa: encara m'emociono per lo viscut el divendres!!!!

GRÀCIES!!!

Toni Augustín Gonzàlez

Nombre de missatges : 7
Age : 57
Registration date : 23/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty MOLT EMOCIONANT!!!

Missatge  fbaro Dc Mar 05, 2008 9:45 pm

Ei companys!!! Exit total. Felicitacions i agraïment total i absolut als organitzadors de la trobada.
Vaig estar tot el cap de setmana en un núvol. Recordant constantment la gent trobada, les anecdotes ja oblidades reviscudes... Entre tots anavem treien el fil dels records i vivències ja oblidades.
Vaig trobar-me amb gent que feia moltíssim que havia perdut de vista i que tenia moltes ganes de reveure i saber que se n'havia fet d'ells. I els profes... quina passada!! estaven igual (un pel envellits és clar, je je je!!). Però encara els recordava!!! Molt emocionant tot plegat.
I l'emoció de reconèixer la gent després de tants anys.
En fi, tot plegat va ser fantàstic.

Felicitats per la feina ben feta companys!!!

Francesc Baró
fbaro
fbaro

Nombre de missatges : 8
Age : 57
Ubicació : Mataró
Ocupació/ocis : Informàtic
Registration date : 21/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty Diuen que 'lo bueno, si breve, dos veces bueno'...

Missatge  Carles Moreno Ds Mar 15, 2008 10:00 pm

Doncs no entenc aquesta dita. Em va faltar temps per parlar amb més gent, per colar-me en els diferents 'corros' i saber dels demés. Em vaig quedar amb aquesta profunda sensació de no haver pogut parlar amb molta gent. Dissabte he de reconèixer que vaig estar emocionalment 'tocat'. Va ser una experiencia marcadora, perque va ser retrocedir vint-i-pico d'anys de cop amb molts records de cop o esforçant-me en recordar coses. Hi regnava una concordia, un respecte, una armonia, un desig de retrobar-se que es palpava molt i molt. Els Salesians, durant BUP, ens van inculcar amb les famoses convivencies, la capacitat de conviure amablement, tot i que després la societat va resultar ser més crua del que ens varen pintar. També se'm fa curiós observar que molta gent està vivint a Mataró i rodalies, però, la veritat es que m'he trobat pel carrer a poquissimes persones en els vint-i-pico anys. La vida ens va separar i cadascú a fet el seu camí, amb penes i glories, però sempre endevant. També he de reconeixer que mica en mica he oblidat moltes anècdotes i vivencies dels 12 anys que vaig estar als Salesians, des dels parvulitos. Sempre he dit que la millor època de la meva vida va ser els cursos de BUP als Salesians. En fi, espero recuperar contactes mica en mica i fer servir aquesta web per a mantenir un contacte permanent.

Fins ara.
Carles Moreno
Carles Moreno

Nombre de missatges : 7
Age : 56
Ubicació : Mataró
Ocupació/ocis : Analista de sistemes...(=Coses d'informàtica) / Restaurar una casa mooolt antiga que he comprat...
Registration date : 17/11/2007

Tornar a dalt Ir abajo

TOT UN EXIT!!!!! Empty Re: TOT UN EXIT!!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum