EIIIIIII!!!!! QUE NO DECAIGUI LA FESTA!!!!!
2 participantes
Pàgina 1 de 1
EIIIIIII!!!!! QUE NO DECAIGUI LA FESTA!!!!!
Sembla ser que la euforia del principi ha anat a menys...és normal. La gent tenim moltes coses a fer, poc temps i el que va ser un sopar i una trobada per emmarcar, poc a poc, a quedat en el record i sols ens queda pensar si hi haurà ganes de repetir i quan. Penso que el blog es una bona pensada, donat que és una forma d'expressar el que pensem al respecte, i per aportar noves idees o fins i tot anècdotes que estiguin relacionades amb tots nosaltres.
Jo he de dir, que arrel de la trobada, ara quan vinc per Mataró i em trobo a algú del Salessians, tenim més a dir-nos i el temps que ens dediquem es bastant més que el de abans de la trobada. En el meu cas he d'agraïr que arrel del sopar, tot i que la conversa pugui ser curta, però és conversa, ja que abans era: ai! adeu! tot be? perfecte a reveure que m'esperen!!
Això és el que jo penso.
També diré que no ha de decaure i que en un temps no molt llunyà poguem tornar a trobar-nos i explicar de nou com em viscut els darrers anys.
De totes maneres, estic per aqui, jejeje
DAni el Trapella
Jo he de dir, que arrel de la trobada, ara quan vinc per Mataró i em trobo a algú del Salessians, tenim més a dir-nos i el temps que ens dediquem es bastant més que el de abans de la trobada. En el meu cas he d'agraïr que arrel del sopar, tot i que la conversa pugui ser curta, però és conversa, ja que abans era: ai! adeu! tot be? perfecte a reveure que m'esperen!!
Això és el que jo penso.
També diré que no ha de decaure i que en un temps no molt llunyà poguem tornar a trobar-nos i explicar de nou com em viscut els darrers anys.
De totes maneres, estic per aqui, jejeje
DAni el Trapella
Dani Perlàsia- Admin
- Nombre de missatges : 23
Ubicació : Mataró
Ocupació/ocis : Psicòleg camuflat / Viatjar i sport
Registration date : 05/11/2007
BON ANY A TOTHOM
Estic d´acord amb Dani, aixó ha sigut el principi d´una nova etapa, i tenim que fer que aixó es mantingui al menys fins al 2012, que será novament la gran trobada, convido a tothom a tornar al xat i a escriure tot alló que vulgui,
Gràcies a tots, doncs tots sous fantastics i en vau fer tornar a una etapa molt feliç de la meva vida que no vui oblidar mai.
Petons per elles i abraçades per vosaltres
Gràcies a tots, doncs tots sous fantastics i en vau fer tornar a una etapa molt feliç de la meva vida que no vui oblidar mai.
Petons per elles i abraçades per vosaltres
JUANJO- Nombre de missatges : 67
Ubicació : MATARO
Registration date : 06/11/2007
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum